پیش نمایش
معرفی
شيوه هاي نوين آموزش مجازي در آموزش و پرورش (مقدماتی) (برون سازمانی)
- کد دوره: 99506826
- تعداد ساعات دوره: ۲۰ ساعت
- نوع آموزش: اختیاری
- استان های مجاز: همه استان ها و همه پست ها
- رشته شغلی:
,دبیری(102),هنرآموزی(103),آموزگاری(101),مربی امورتربیتی مقطع ابتدایی(104),مربی امورتربیتی مقطع راهنمائی ومتوسطه(105),مربی امورتربیتی(107),مدیریت واحد آموزشی(120),كارشناس امور آموزشی(194),مشاور تحصیلی(949),مراقب بهداشت(950),مربی بهداشت مدارس(آ و ف)(951),** كارشناس برنامه ریزی آموزشی(114),حق التدریس بگیر(9200),كارشناس امور فرهنگی(946),کارکنان غیر انتفاعی(9100),كارشناس اموراداری(201),كارشناس برنامه ریزی امورتربیتی(131),مسئول گزینش(218), (0),كارشناس امور پژوهشی(1168),حسابدار(221),كارشناس تحلیل گر سیستم(823),كارشناس امور سخت افزار رایانه(824),كاردان امور سخت افزار رایانه(825),کارشناس برنامه نویس سیستم(826)
اهداف كلي آموزش:
- حاكميت فرهنگي غني اسلام درمحيط فضاي مجازي
- آموزش سواد رسانه اي
- همسو نمودن جهت فعاليت هاي فضاي مجازي با استراتژي و اهداف كلي مركز ملي فضاي مجازي كشور
اهداف آموزشي رفتاري / عملكردي:
مخاطبان پس ازطي دوره قادرشوند تا:
- انواع محتوا درفضاي مجازي را تجزيه و تحليل نمايند.
- با پدافند غيرعامل آشنا گشته و به راهكارهاي اجرايي مقابله با اهداف و برنامه هاي فرهنگي مخرب دشمنان اسلام درفضاي مجازي دست پيداكنند.
- با انواع فرصت ها و آسيب هاي فضاي مجازي آشنا شده و بتوانند مواجهه علمي، فرهنگي، منطقي و عقلاني با آن داشته باشند.
- در ارتقاي سواد رسانه اي موثر باشند.
محتوای درس
به آموزش مجازی شیوه های نوین آموزش مجازی خوش آمدید!
تالار اعلانات
نمونه سوالات و جزوه آموزشی
جزوه شيوه هاي نوين آموزش مجازي در آموزش و پرورش (مقدماتی)
نمونه سوالات دوره شيوه هاي نوين آموزش مجازي در آموزش و پرورش (مقدماتی)
بخش اول
۱) اصول، مفاهیم و نکات اساسی پیرامون فضای مجازی
۲) کاربرد فناوری در آموزش و پرورش و تاریخچه فضای مجازی
۳) مزایا و معایب آموزش مجازی
۴) انواع آموزشهای مجازی
۵) فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی / انواع و کارکردهای شبکههای اجتماعی
۶) پیامدهای مثبت فضای مجازی در آموزش پرورش
ارزشیابی مستمر
بخش دوم
۷) اهداف مدارس هوشمند
۸) پیامدهای منفی فضای مجازی در آموزش پرورش
۹) حریم خصوصی و امنیت در فضای مجازی
۱۰) سواد رسانهای
۱۱) سطوح سواد رسانهای / لایههای رسانهای
۱۲) تاثیر رسانه بر مخاطب / جمع بندی
تکلیف
آزمون نهایی
آزمون نهایی
گواهی پایان دوره
دریافت گواهینامه